Wednesday, September 29, 2010

Pening

Gua dah pening..
Pasai pa gua pening? Macam2 sangat hal yang jadi la ni dalam politik malayasia.
Bukan pasai gua tak tau nak ikut sapa, tapi pasai pa suma ni berlaku. Petunjuk pa yang Allah nak bagi pon tak tau.
Umno dah macam tenggelam pi dok tang mana pon tak tau.
PAS pon macam kelam kabut ngan masalah kepimpinan yang ntahapapaentah..
PKR, jangan harap la gua nak sokong, sebab dari zaman Anwar dok dalam UMNO pon aku dah benci, dalam PKR pon sama jugak la.Gua tak nampak apa rasional dengan adanya PKR ni.
DAP gua benci perjuangan lu..
Sekarang gua cuma ada UMNO sebagai pejuangan BANGSA..
PAS sebagai pejuangan Negara Islam..
Tapi gua masih tertanya2 kenapa PAS perlukan DAP & PKR ni untuk Negara Islam?
Dulu gua tabit dengan PAS semasa bersendirian, tapi sekarang ni agak mengecewakan..
Tak  tau apa nak jadi..
Tapi apa pon gua tetap bersama2 PAS Reform demi untuk melihat perubahan dalam PAS..
Awat la bingai sangat...

No comments:

Nak join kat sini eik.....