Friday, January 01, 2010

Kepale Hotak Najib

Badan gua menggigil mase mak gua tel gua & bagi tau harge gule naik 20sen. Gua tak sempat nak tengok Buletin Utame sebab lambat balik kejer.

Ape citer ni? Planning ekonomi kepale hotak najib nih. Sebodoh2 gua pon gua boleh kire 20sen tu ape. Lepaih nih/ari ni harge barang yang berorientasikan gule dah naik beb. Paling cepat, roti gardinier. & gua dapat informasi tadi, tokeh kedai dah merungut, banyak barang akan naik harge. Betul kate adukataruna hadiah tahun baru dari najib bodoh ekonomi.

Bile kerugian kerajaan tak boleh nak cover balik, depa pakat kutip duit kat rakyat. Duit yang depa bagi hilang tu kita kena tanggung. Mase nak wat projek tak der tanyer rakyat pon. Kepala hotak najib.

Buat projek sial (1malaysia F1), projek babi (bagi hilang enjin) etc, kite tanggung. Patutnyer kene ade undang2 yang boleh seret si sial2 nih ke mahkamah bile ade projek2 yang lingkup. Pastu setiap MOu sebelum sain kene bagitau kat rakyat dulu. buat pungutan suare. Bukan macam sekarang ni, tau2 dah jabat tangan kat TV lepas sain MOu. Sial najib.


Gua sebagai rakyat biase yang kecewa dengan ni memdoakan agar najib bodni diberi pertunjuk (bukan pecah perut-he he) oleh Allah.

1 comment:

Anonymous said...

dah hina almarhum sultan johor ade pulak orang nak hina perdana menteri pulak... x takut penjara ker bro.....dalam dunia ni kalau nak selamat jaga mulut...banyak kan mendengar dan bukan berkata.......kalau ada anak bini sape nak jaga beb...gerenti hidup kene sumpah seranah dek orang jer....jangan sampai 7 keturunan kene sumpah sudah...lg satu....Rasulullah x ajar hina orang,...

Nak join kat sini eik.....