Saturday, January 02, 2010

Toya.... baru nak bincang

Ape kebende yang kementerian kesihatan ni...
Nak bincang ngan pengusaha makanan cam ner nak kurangkan penggunaan gule.
Bodoh betul ler. Harga dah naik baru nak bincang. Woii... bodoh ni bukan soal kesihatan, ni pasal rakyat terbeban. Korang tak rase ler, korang gaji berape ribu..

Dah korang bodoh sangat + gua pon spesis bodoh2 alang, gua nak bagi cadangan cikit. Korang set up ler law, buat sukatan yang dibenarkan. Haramkan penggunaan bahan tiruan dalam makanan. Susah sangat ker?

Tak yah dok buang duit buat kempen kat rakyat malaysia ni. Sia2 jer..
Orang malaysia ni lagi tak masuk WAD kat mane spital selagi tu lah tak sedaq. Tu pon 1/100.
he he.

Macam gua ler, sampai dah tak ade buih mulut wife gua soh berenti rokok. Maybe ler klu dah tak der rokok jual kat malaysia ni, gua berenti kot..

Ok lah... gua tetap kate najib bodoh ekonomi.....

ADIOS.....

No comments:

Nak join kat sini eik.....